6 Ekim 2011 Perşembe

Yavaş, ağırdan..


Beni gören yaşımdan küçük olduğumu söylüyor. Öyle ki "Hadi canım saka yapıyorsun sen o kadr göstermiyorsun ki" diyor. Bu tepkiyi de daha çok erkekler gösteriyor :F Acayip bişi hani ne olmuş sanki :p Aslında iyi bişi bu. Kim istemez ki yasından küçük göstersin. özellikle biz hanımlar bunu duymaktan büyük haz duyarız :) Ama liseli olduğuu zannederseler ayarlarımın koptuğu andır cidden. Daha da küçültte cebine gireyim abi ne yaptın ya. Çüşünüz oha..

Bugun küçük arkadas topluluğuna (sürü sanırım, koyun sürüsü) katıldım. Herşeyi dalgaya alıyorlar ciddi birşey konuşulmuyor. Zamanla insanları çözücem ama suan için erken. Onlar için yorum yapmıyorum ama bugun dünden güzel geçti :) Sevmek ve sevilmek güzel birşey. Kendimi iyi hissettiriyor. Sizin içinde öyle değil mi izleyici?

Ayrıca; sabah 8.30 da ders m olur azizim? Zaten 4saatlik dersi 2 saate yapıp bırakıyorlar. 8.30 da ders var geç kalmıyım diye 6.30da uyanıyorum. Liseden beter oldum inanın. Alışma süreci devam edecek..

İzlemeye devam edelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder