29 Ekim 2011 Cumartesi

Varım o zaman düşünürüm!

İlk başta 29 ekim kutlu olsun diyorum. Güzel başlayalım birazcık ağırdan alalım ama ağırlaşacak.

Bu fikrimi benimsemeye bilirsiniz ama söyleyeceğim. Van olayına içten üzülmüş değilim. Sadece 7,2lik bi depremin yaratacağı psikolojik bozukluğu düşünüyorum. Tanrım şuan söylediklerime kızıp, buraya da bi deprem yollayabilir ama düşüncelerim bunlar. Doğudan vazgeçmiş değilim. Edirne'den Van'a bu vatan bizimdir arkadaş.
Söz konusu o kişiler olunca bilemiyorum, acıyamıyorum. Belki olanları, güncel yaşananları görmediğim içindir bu düşünceler. Sadece kulaktan duymalarım var. Tv açıp durumu gözlemleme sansım olmadı. 

Egede yaşadığım için deprem korkusu var içimde. Yaşanan depreme duyunce "ne 7,2 mi? oha çok büyük!" dedim o an. Orada olanları değilde kafamda daha çok "ben yaşasam nasıl olurdu durumum" diye düşündüm. Nerde ve ne durumda.. Ama işte dediğim gibi üzülemedim bi türlü. Doğuda yasanan çirkin olaylar yüzünden belkide.. büyük etken farkındayım. Adamlara kinim var bi kere sonuçta. Kardeş gibi yaşayamıyorlarsa ırkçıyım arkadaş! Hepimiz aynı toprakta yaşıyoruz sonuçta ve aynı havayı soluyoruz. Devlet hepimize hizmet ediyor (?) hepimize aynı kazığı sokuyor. Ne bu çatışma, ne bu çekememezlik, ne bu ölümler ya! Anlamıyorum Allah hepinizin bin belasını versin.

Globalleşen yaşadığımız dünyada her gün yeni teknolojiler çıkarken biz gerileşen toplum oluyoruz. Niye benim doğum batım gibi gelişmiş değil? Niye insanlar açık görüşlü değil, niye bu geri kafalılık? Niye dünyaya ayak uydurmuyoruz!?! Ne bu savaş ya! Afedersiniz de Allah belanızı versin manyak herifler geberince hepimiz aynı toprağa girip börtü böcek tarafından yenilip çürüyeceğiz ve ruhumuz aynı yere gidecek. Ne yani bunlar ya? Niye böyleyiz, niye böylesiniz, niye hayat buna zorluyor?...

29 ekimi kutlayamamak, cağnım o al bayrağımı sallayamamak, çok koydu bu sene. Doğunun acısı yüzünden kutlama iptal edilmiş. Bak şu işe şimdi. O deprem olmasa ülkemizde başka acılar yokmuş gibi boş konuşuluyor. Neymiş efendim, bayram edilmezmiş. Eee, kurbanda kesmeyelim o vakit. Ne bunlar ya. Tamam acımız çok, onlara saygısızlık etmiş oluyoruz. Pekiii bu topraklarda, sırf gelecek nesil için, bedenlerini siper eden atalarıma ayıp değil mi? Bu bayram onlara bir bakıma anmak, minnet göstermek değil de ne? Ahaa adamlara yardım ettik, sonra ne oldu?? Mehmetçiğime silah doğrultular, onlara uzatılan elleri kesiyor namussuzlar. Yardım eden bizlerde kabahat. Oyy oyy acılarını yediklerim. Ayıp yahuu ayıp. Neymiş efendim evlerinde durmuyorlarmışta dışarıda üşüyorlarmışmış. Ulan askerlerde size hizmet etmek için canla başla çalışıyorlar, onlarınki de can, onlarda üşüyor! Ne bu olanlar, olum ne ayaksınız siz? Bu deprem kafanıza dank etmek yerine niye bizim aleyhimize kullanırsınız siz, ya nasıl insanlarsınız?

Anlamıyorum izleyici anlamıyorum.

İnsanlar aç, insanlar susuz, insanlar yalnız ve insanlar kötü..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder