8 Ekim 2011 Cumartesi

"Ben hiv pozitifim... senin anlayacağın dille, ben aids'im"

Bugun bi değişiklik yapıp film izledik oda arkadasımla. Değişiklik dediğime bakmayın aslında. Bi süredir kore dizileriyle yatak arkadaslığımız basladı. Bitmek bilmiyor bi türlü. Bugunde bi tanesini bitirdim (şükürler olsun) yenisine başlamadan oda arkadasımı ayartıp " Gel bi film izleyelim" dedim. Kızı sonunda beraber bi aktivite içine sokmayı başardım. Dışarı gidelim diyorum yok diyor bunu yapalım diyorum yok diyor. Deli ediyor beni ^^ Ama olsun frenliyor beni bi yerde. Gerçi frenlemekte bi yere ka
dar ama du bakalım. Bi süre tanımak lazım. Kerocanım diyorum ona. Neden mi öyle diyorum, düşünün bulun .p

Dizi manyağı olduğum kadar film manyaklığım da vardır benim. Bi ara top10'mu dökerim buraya. Kerocanımda bu konu da eksik. Hayatında bi adam var onun. Tek onun filmlerini müziklerini seviyor dedim ya zar zor aktivite içine soktum. O adam izlemiş diye izledi oda zaten.

Ne izleyelim derken derken "İncir reçeli olsun. Hem o da izlemiş çok sevmiş. Twitter'ına yazmış." dedi. Şaka gibi ya :D o izledi diye onu izlemek istedi. Belki de onunla aynı şeye bakmak mutlu etti bilemiyorum.
Filmi 3-4 kere izledim sanırım. Dayanamadım zaten bıraktım bi yerden sonra uzandım bornozuma sarılıp, ohh.. Uyumuyoru
m uyumuyorum diyip uyudum aslında. Sonunda isimler yukarı akarken uyandım. Verdiğim tepki ise " Ayy horuldamadım di mi uyumuşum harbiden" oldu. İsyan şarkısını bile duymadım hayret doğrusu oysa ne çok severim.. Güzellik göreceli kavramdır ama film o kadar da met edldiği kadar değl bence. Kızla erkek arasındaki diyaloglar güzel bi. Hele o oda da mumların ortasında birbirlerine dokunup;



-Sana dokunmak hayatın içinde durup dinlenmek gibi

+Sana dokunmak nefes almak gibi

-Sana dokunmak tüm kelimeleri yakmak gibi

+Sana dokunmak tüm insanları affetmek gibi

-Sana dokunmak hayatı temize çekmek gibi

+Sana dokunmak ölüme inat gibi



Bu sahne işte harikaydı. Sevmek ve sevilmek ne güzel birşey..

Uykum geldi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder