11 Ekim 2011 Salı

Ot-bok meselesi

Ne yağmur yağdı öyle yahuu? Berbat bişi. Yağmuru sever tabii şemsiyesinin altında iki kişilik yeri olanlar. O şemsiye hepte küçüktür. Yağmur değilde sıcaktan ıslanırsın o an. İçten gelen değil yanından gelen sıcaklıktır bu. Biz hem üşüyoruz hem sırılsıklam oluyoruz onsuz hepte irezil oluyoruz. O ne yağmurdur o nasıl havadır.. Islandığıma mı yanayım, millet koluna manitasını takmış kıs kıs gülmesine mi yanayım, bu yağmurun oldukçe sıradan bi yağmur olmasına mı.. Sinir krizi geçiriyordum yahu resmen!

Kampüsten çıkıp merkeze geldim. Havada kötü zaten. 15dk mesafedeki yerde aşırı yağıs olduğu haberini aldık bende elimde şemsiyem var rahatım diy geçiniyorum. Kerocum da benden sonra ki otobüse binince hadi dedim onu da alayım beraber gidelim evimize(!) Kerocum geldi hemen sevindirik oldu onu beklediğimi görünce kanatlar altına aldım oracıkta onu hafif atıştırmaya basladı o anda sağda solda da sevgi böcekleri dolanıyor. Şemsiyemi açtım azcık yürüdük yağmur yağmuyor resmen şişe boşalıyor üstümüze :) sen misin bekleyen.. Bi dükkana girelimde diner dedik. Defactoya girdik az bişiler baktık. PEk bişi yoktu. Sıkıldık çıktık. Anammm dışarısı sel olmuş sel. Ne kadar kötüydü öyle. Muğlanın alt yapısı 0'mış meğer. Kanalizasyon kapağı mı ne halt oluyorsa ondan havaya doğru su fışkırıyordu meydanda böyle egzantrik bişi di. Muğlayı gören bilir bide dağ yamacında gibi. Yağan yağmur asağıya iniyor yukarıdan aşağıya. Aşağıdakiler daha berbat durumdadır. Görmeyi istemem.. Neyse daha sonra bi rüzgar bi fırtına şemsiye kırılacak gibi oldu. Ne kotumuz kaldı ne çeketimiz hele ayakkabılarım hele cağnım nike'larım havuz oldu ayağımın içinde. Yol yol değil ki nehir mübarek. Muğlaya baraj yapmalılar. Süper olur yanına da bi arıtma tesisi. Bu nedir abi rezillik ya bide normali buymuş. Ağırında felç geçiririm sanırım. Zaten beni gidi manyak yağmurdan yıldırımdan şimsekten her bi doğa afetinden korkuyorum ne boku yemeye buraya geldiysem.. Tanrım sonumu hayretsin azizim..
Yalnız bot almak sart oldu. Hiçte çizme falan tarzım falan değildir yani nasıl bişi alacağım bi fikrim yok lakin almak bana farz oldu. O dalga geçtiğim yağmur botları bile fena değil haa. Cicekli böcekli beni bozar ama ^^


Tuvalete gttim, gelicem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder