21 Ekim 2013 Pazartesi

Sinirli Havalarım

Unut bitsin, unut gitsin diyorum her defasında. Düşünmemek için paralıyorum umutlarımı gel gör içim gene kulaklarını tıkamış bla bla bla demekle meşgul. Hayır kuzucum da iki gün sonra beni ağlatıyorsan susacak ve dinleyeceksin. Yemişim bla bla'nı! Gene mi kazdığın kuyuya düşeceksin be gönül.. Ve insanoğlunun yaratılışının verdiği duygularından ve hareketlerinden biri de bu olsa gerek. Bile bile lades olması.. Hani alışverişe çıkarsın, çok paran varmış gibi. Sonra olmayacak mağazanın, olmayacak kıyafetini vitrinine gözlerin dolu dolu bakarsın ya aynen işte öyle. Gene derin sularda yüz boğul sen libby. Bu da anca sana yakışır zaten.

Bugun onun arkadaslarıyla oturduk bi kafede.  Çağırdılar çivimi de bende "yok yok gelmesin kalkacağız zaten" dedim ve 2 saat oturduk. Gene kaçamakları oynuyorum. Az geçtikten sonra tekrar çağırdılar ama gelmedi anlam veremedim de. Belli ki kişisel bi işi var. Saygı duymak gerek(!)


Vay arkadas ne üzülüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder