18 Ekim 2013 Cuma

Artık bi *çivim* var

"Sevmeyeceğim onu ne hali varsa görsün!!" derken öyle bir şartlandırdım ki kendimi düşündüğüm sensin.. sabah gözümü senle açar oldum..
Bu sefer öylesineydi. Başkasını unutmak içindi. Onu.. U'yu.. Kalbimi arındırmak adına arayışlarımdan kaçışlarımdan her yola başvurdum o zamanlar. Ondan kaçtım. Evet, evet kaçtım!! Gittiği yerlere ayak basmadım, arkadaşlarını hayatımdan çıkardım, face'den bildirimlere kapatım, fotoğraflarımı pc'den silip usb'ye attım. Yaptım. Her gece yatmadan onu kötüledim kalbime... Tamamen vazgeçemedim ağladım defalarca. Sigaraya başladım. Kafamı öyle bi taktım kii 5 dersten kaldım büte ve okulum uzadı. Kim için? Ciğeri beş para etmez bi herif ve tayfası için. Son çare.. çivi çiviyi söker hesabı kalbime birine inandırdım.. geceleri artık kötülemedim çiviyi anlattım övdüm bolca.. Sonra mı? :) unuttum. Yada.. kalbim beynime inandırdı.. belki U çivi oldu yada çivi U oldu..

Unutmuş olmayı istiyorum herşeyini bu seferde. Rüyalarım böyle demiyor ama unutmuş olmalıyım. Çünkü o aptalı oynuyordu, oyuncuydu.
Şimdi de çividen çekiyorum. Ama biliyor musunuz bunu U kadar abartamıyorum. Neden bilmiyorum çivi olduğu için mi yoksa inandıramadığım için mi ?
Çivi geçen sene girdi beynime ve 6aydır arkadaşız ve gerçek şu ki; düşlerimde kurduğum gibi parıltılı ve alıcı değil. Düşündüğüm gibi olmadı yada çıkmadı demeliyim. Olmayacağı belli yine ve olmayışı da beni mahvediyor. Mahvetmek demek doğru olmaz gerçi. Zoruma gidiyor diyebilirim. Çivi olduğu düşüncesi bi ur gibi yerleşti beynime ve nerde aşk böcekleri gördsem kendimle kıyaslayıp o geliyor aklıma. Ve;

"Sevmeyeceğim onu ne hali varsa görsün!!" derken öyle bir şartlandırdım ki kendimi düşündüğüm sensin.. sabah gözümü senle açar oldum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder