3 Haziran 2009 Çarşamba

Öp beni!

Öss denen o hayat dönümüne çoz az bir süre kalmış. Hı-hımm öyle öyle. Az kaldı yahu. 10 gün *-*.... Şaka gibi. Daha dün diyorDum 6ay var diye nasılda geçmiş hayret birşey :/

Denemelerim hala devam ediyoR. Bir güN türkçe iyi oluyo; bir gün matematik. Öss bakalım ne olcak. Daha adam akıllı fen yapamadım ve 10 gün var. Kazanamıcam belli işte:/ Şu matematikte yaptığım netleri fende göremedim. Yazık banaaaaa böhüüüü*

Haa bu arada :D Öss sınavına nerede gireceğim belli oldu ^^ İmam hatip Lisesi hahaha xD ay buda geleckti başıma. Sevineyim mi üzüleyim mi bilemiyorum ya:D Şanslı gelir umarım... Hııı şöyle bir durum var ben mi ona gircem o mu bana? o.O Valla tamda lisesi çarpılır mıyım ki? .p Ben abdestimi falan alayım Allah muhafaza .p

Sağ yukarıya bir baloncuk koydum ve hayalimi çekelim biraz(:

-Vayyy bu muydu sınav bu denemelerden daha basit ayol. Ayy öss'yi de geçtim inanamıyorum :P Evet tatil zamanı Güneş-Kumsal-Deniz üçLemi wuuwww! xD o kadar stresten sonra iyi gelicek... Tatilde bitti neydi o yakışıklılar .p Sınavlar 2 gün sonra açıklancak düşündükçe heycan basıyo yahuuu... Kardeşim bebeğim TC bu hadi aç bakalım. Açılması zor ama... Hadi gözümü kapadım *-* kap puan?

-329,25 puan ( bağrışmalar, yırtınmalar v.s)
-Kaç kaç kaç? neeeeeee
-Tamamdır Ablammm snide gönderiyoruz
-Şeyy.. Ya ben neydi ay biliyodum ben yapar diyordum anam bana birşey oluyo o.O

Yerleştirmelerde belli oldu. ....... Üniverstesi kazandım evet kazandım. Hoşçakal hükümet konağı merhaba özgürlük ve Bnm hükümetim.p Baba eli yerine kredi kartı, Anne azıcık daha zaman ver gelicem yarım saate yerine ' annişkom takılıyoruz giderim elbet' ....... Ayyy süperrr!

:(ÖSS GEL GIÇIMI YE!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder