5 Haziran 2009 Cuma

cır cır cır

Blog yazmak için kullandığım temel konu nedense hep hayat oluyor(: Çok mu çekiyorum ama benden daha kötü durumda olanlarda vardır değil mi?
Tabi tabi öyle yahu. İnsan kendi kendini mutsuz yapar mı be yapıyorum vallahi anam anam x) Dört duvar arasında kalakaldım dışarı fırlama gibi bir manyaklığımda yok sabahtan aksama kadar kıçımı devirip yatmak istiyorum. Tavuk gibi düşünüyorum evde be. Neden diye soracak olursak ta ‘saflığımdan’ ötürü. Saflık doğru kelime olmaz ama insanları kendim gibi bildiğim için. Hep aynı hataya düşüyorum. Ama öyle olmasa insanlara nasıl insanca davranabilirim ki? Ama tokatı yiyince aklım başıma geliyor ne yazık ki. Kuyruk acısı olunca dilin kemiği olmuyor açıkçası. Zamanı değil belki daha sonra anlatılırım acımı(:
Güncel haber: xD
ÖP BENİ KOCAMAN :p




































Öpüşmek sadece aşka davet değil; aynı zamanda yaşamsal bir ihtiyaç. Bebekken bile annemizi sadece aç olduğumuz için emmezdik. Normal bir yetişkinin sağlıklı bir psikolojik yaşam sürmesi ve bağımlılıkların tuzağına düşmemesi için gün içinde pek çok kez öpüşmesi gerektiğini biliyor muydunuz? Sık sık sevgiyle öpüşenlerin bünyeleri daha güçlü oluyor, kafaları daha çok çalışıyor ve bu insanların sezgileri diğerlerine fark atıyor.

Bende bende bende X)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder