6 Ağustos 2009 Perşembe

Yazı yazmak gerek.


Millet harıl harıl yazıyo ben iki kelimeyi yan yana getiremiyorum. Neden acebea???


Erkekler neden 1'le yetinmez 3 5 7 ister? Merak ettim. Bir kişi neylerine yetmiyo? Sevmek bu kadr mı zor abicm. Donuna kadar sırıl sıklam sevsen ne oluyo erkeklik duyguların mı basılıyo hiç anlamıyorum. İllaki bizde aldatıcaz adımızı o.. çıkarıcaz. İnsanı salak yerine koyuyorlar ya. Hı hımm kuyruk acım var 2 dene. Anasını sattığımın dünyası yaaaa. Seviyoruz vuruluyoruz. Değiyo mu kadr sevmeye hı?


Değ mi yoooo!!!

Öhömm...

Şuan takıldığım bi çocuk var. Adında meymenet yok herifin. Kütük'm diyorum. Hoşunada gidiyo ne hikmetse...

Ayrıldık...O kadr hayalim uçtu gitti bitti yani. Soğudum belkide. Herşeyin eskisi gibi olması zor... Gerçekten çok zor. Bitecek elinde sonunda.
Bitecek kökünden....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder